שיווק בפייסבוק

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
שיווק בפייסבוק

Facebook - שלב נוסף באבולוציה של האינטרנט
‏Facebook הינו אתר הרשתות החברתיות הגדול ביותר בעולם והוא מונה כיום למעלה מ- 400 מיליון משתמשים. במרץ 2010 דיווחה חברת המדידה Hitwise על כך שבארה"ב מספר הגולשים בפייסבוק הצליח לעקוף לראשונה - אפילו את זה של גוגל! הסיבה המרכזית לגידול העצום במספר המבקרים ובהיקף הזמן שהם מבלים בפייסבוק נעוצה במגוון הפעולות שניתן לבצע בזירה חברתית זו: בפייסבוק ניתן לשמור על קשר עם חברים, מכרים, קולגות, בני משפחה ואנשים שהקשר עימם נותק, ולשתף איתם כל חוויה ומידע: הודעות, תמונות, אלבומים, קטעי וידאו וכו'. מאידך, ניתן להתעדכן גם במה שהחברים בוחרים לפרסם על עצמם.

ההצלחה המטאורית של פייסבוק ניכרת גם בשוק המקומי. בישראל מבקרים בה כ- 2.5 מיליון גולשים פעילים מידי חודש. מאז פרצה פייסבוק לתודעה הישראלית באמצע 2007 צברה הרשת פופולריות אדירה ורייטינג של כ- 60% שהקפיץ אותה כבר למקום שלישי בסקר TIM האחרון (ינואר 2010). הגולש הישראלי בפייסבוק הוא בין הגולשים האקטיביים והפעילים ביותר בעולם, כך ש- facebook היא ככל הנראה אחד הכלים המרכזיים ליצירת תקשורת בין אנשים בישראל.

שיווק בפייסבוק
הדרך הטובה ביותר ליצור נוכחות עסקית למותג ב- facebook היא יצירת דף אוהדים לעסק (Fan Page), המקביל למעשה לפרופיל חבר (כרטיס של משתמש פרטי) - רק בהקשר עסקי. היתרון המרכזי של דף עסקי ב- facebook הוא בכך שמנוע החיפוש של גוגל סורק אותו. גוגל מאנדקס כיום דפי עסקים פעילים ב- facebook, כך שזה מקום נהדר לקדם בו את העסק.
בנייה ותחזוקה של דף עסקי ב- facebook דורשת שימוש נבון ותחזוקה שוטפת. העמוד צריך להכיל מידע רלוונטי על העסק, שירותיו, לוגו, עדכונים שוטפים, תוכן קריאטיבי, הצעות ערך, תמונות, סרטונים, וכל סיבה טובה אחרת שתגרום לגולשים לבקר בו, להיות פעילים בו ואולי אפילו להמליץ לאחרים. יצירת דף עסקי כשלעצמה אינה מספיקה. על מנת ליצור באזז רשתי גבוה יש לצרף לדף הזה כמה שיותר אוהדים / מעריצים (Fans) שייחשפו למסרים המוצעים, ולדרבן אותם באופן שוטף לפעילות בדף באמצעים שונים, כגון מבצעים חמים, סקרים, הגרלות נושאות פרסים, פוסטים מעניינים, עדכונים שוטפים וכו'. על מנת לגייס לקוחות פוטנציאליים יש לשאוף ליצירת דיאלוג אמיתי עם קהל המטרה באמצעות אינטראקציה מגוונת ומתמשכת עם אוהדי העסק / המותג.

שיווק בפייסבוק - יתרונות

• Reach גבוה
אתר facebook מוביל את תחום הרשתות החברתיות בעולם, והוא מונה כיום למעלה מ - 400 מיליון משתמשים. ההצלחה המטאורית שלfacebook ניכרת גם בישראל עם למעלה מ- 2.5 מיליון גולשים פעילים מידי חודש! כמו כן, הגולש הישראלי ב- facebook הוא בין הגולשים האקטיביים והפעילים ביותר בעולם. זמן השהייה שלו עומד על 27 דקות בממוצע ליום - גבוה מהזמן שהוא מבלה בגוגל, וואלה ו- YouTube ביחד!

• באז ויראלי
facebook היא פלטפורמה שמאפשרת הפצה המונית של כל דבר שהוא מול כמות גדולה מאוד של גולשים. פלטפורמה זו מבוססת על עיקרון "השיתופיות" ברשת - נטייתם של הגולשים לשתף ביניהם מידע מעניין ותוכן בידורי באופן הדומה להתפשטות של וירוס ממש. למשל: גולש מעביר המלצה לחבריו ב- facebook להשתמש במוצר מסויים, הם בתורם מפיצים את ההמלצה הלאה לחבריהם, וכן הלאה.

ערך גבוה בגוגל
היתרון המרכזי של דפים עסקיים פעילים ב- facebook (fan pages) הוא בכך שמנוע החיפוש של גוגל החל לאחרונה לאנדקס אותם. במקרים רבים אנחנו עדים לכך שדף עסקי ב- facebook זוכה בגוגל לקידום גבוה - אפילו יותר מזה של אתר הבית עצמו! נוסף על כך, הפעילות השיווקית שחברת SMSITE מנהלת ב- facebook נשענת לכל אורכה על עקרונות הקידום האופטימלי במנועי החיפוש. הדבר מתבטא למשל ברישום ראשוני נכון של בית העסק ב- facebook בהתבסס על מילות החיפוש הרלוונטיות, כתיבה תכנים באוריינטציה קידומית, יצירת קישורים מול אתר הבית וכו'.

אובייקטיבי
בשונה משיטות השיווק המסורתיות, השיווק ב- facebook, מאחר והינו אמצעי עקיף שלא מתנהל בערוצים הקונבנציונאליים, נתפס כאובייקטיבי יותר ו"פחות ציני" מן הפרסום המסורתי. המלצות על שימוש במוצר מסויים למשל, נשלחות מחברים שהגולש סומך על דעתם ומניעיהם, ועל כן תיתפסנה בעיניו כאמינות, ממש כמו המלצות שמועברות "מפה לאוזן".

אפקטיבי
מחקרים מצביעים על כך ששיווק ברשתות חברתיות זוכה לאפקטיביות גבוהה יותר מטכניקות פרסום וותיקות יותר, גם אלו הנהוגות ברשת, בין היתר הודות לתדמית האובייקטיבית והאמינה ממנה נהנה מדיום זה. השיתופיות המקסימלית של המותג עם החברים, הדיאלוג הפתוח, האמיתי ומתמשך מולם – תורמים כל אלו להנעה יעילה יותר של הגולש לפעולה.

עלויות נמוכות
שיווק בפייסבוק - שיטת שיווק זו היא גם אמצעי זול ויעיל, שאינו כרוכה בעלויות רכש מדיה בדומה לשיטות פרסום אחרות. מאידך היא דורשת זמן והשקעה בעדכונים שוטפים, הצעות ערך לגולשים, יצירת תכנים, פיתוח אפליקציות, קידום נכון, תחזוקה שוטפת וכו'.

חייגו אלינו עוד היום ונשמח לספר לכם על שירותי שיווק בפייסבוק שאנחנו מציעים

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו