מאמרים
בדף זה נרכז עבורכם טיפים ומאמרים אשר יביאו תועלת לעסק שלכם
|
רק להקים דף עסקי בפייסבוק זה לא מספיק. יש לפתח אסטרטגיה על מנת לקבל לייקים עבור הדף העסקי שלך. בטיפ זה, אתאר מספר כללים ורעיונות כיצד לפתח את האסטרטגיה שלך וטקטיקות על מנת לקבל עוד לייקים בדף העסקי שלך בפייסבוק.
|
|
כיצד לייעל את סרטוני הוידאו וערוץ היוטיוב שלך?
כמה נתונים סטטיסטיים מטורפים על יוטיוב, יוטיוב הוא כיום מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל. מעל 800 מיליון משתמשים ייחודיים מבקרים ביוטיוב בכל חודש. מעל ארבעה מיליארד שעות של וידאו נצפים בכל חודש. אבל הדבר הבאמת מטורף הוא כי מספרים אלה עומדים לגדול עוד יותר.
אז איך יוטיוב מדרג קטעי וידאו?
|
|
בטח כבר שמעת את המונח CRM, אבל מה זה באמת אומר? CRM זה ניהול קשרי לקוחות או באנגלית Customer Relation Management
מערכות ניהול קשרי לקוחות בנויות סביב אנשים ויחסים, בניית קשר ללקוח וזה הכרחי לכל עסק בצמיחה.
|
|
למה כל ההמולה על גוגל פלוס? הדבר האחרון שבעלי חברות צריכים עכשיו זה עוד רשת חברתית, נכון? רק התחלת להקים דף בפייסבוק ולשים פוסטים אז למה עכשיו פתאום גוגל פלוס?
|
|
מה זה Favicon? Favicon הינו קיצור של "Favorite Icon” - בעברית "סמל מועדפים". וזוהי אחת הדרכים הקלות והחינמיות לבידול האתר שלך.
|
|
תנועת הסמארטפון והמובייל מתרחשת עכשיו, מהפכת המובייל יוצרת צרכנים חכמים ויותר אפשרויות לשיווק חכם. מה זה בדיוק אתר מותאם למובייל?
|
|
כולם מדברים על זה - על אופטימיזציה ודירוג של האתר האינטרנט שלהם על מנת להגיע למקום טוב בתוצאות החיפוש. קידום אתרים בהחלט מסייע לך לשפר את דירוג האתר שלך, אבל השאלה המרכזית היא כיצד לבצע אופטימיזציה לדירוג אופטימלי באתר עם מינימום מאמץ.
|
|
פרסום בפייסבוק, לפייסבוק יש כיום כ- 4 מיליון משתמשים אמיתיים בישראל, ללא ספק מקור תנועה משגשג וגדל ולכן כדאי להשקיע.
בטיפ זה אסקור עצות בעלות ערך כיצד לפרסם בפייסבוק בצורה אופטימלית ולהביא לתועלת מקסימלית עבור העסק שלך.
|
|
יש לך אוהדים בדף הפייסבוק? מצוין. בעלי עסקים לעיתים קרובות רוצים לדעת כיצד להמיר את האוהדים ללקוחות משלמים
|
|
פתחת עמוד עסקי בפייסבוק, מה עושים עכשיו? איך דף פייסבוק יכול לעזור לעסק שלי?
שאלה טובה :)
|
|
מה ההבדל בין קידום ממומן בפייסבוק לעומת גוגל?
רבים שואלים איזה אפיק פרסומי יותר יעיל, האם גוגל (PPC - pay per click) או פייסבוק (PPC-pay per click).
|
|
שיווק מודרני נשען על תדמית. מכיוון שחברות דומות מוכרות מוצרים שהינם כמעט זהים הקרב על ליבו של הצרכן עובר לזירה הרגשית.
|
|