שיווק ויראלי
הפצה המונית ויצירת באז בעלויות נמוכות
שיווק ויראלי הינו אפיק חדש יחסית ומאוד פופולארי בתחום השיווק באינטרנט, שעושה שימוש בטכניקת שיכפול ויראלי על מנת ליצור באז ברשת ולהגביר מודעות למותג מסוים. הסיבה המרכזית להצלחה האדירה של שיטת שיווק זו נעוצה בעיקרון "השיתופיות" ברשת – הנטייה הרווחת של הגולשים להעביר ביניהם מידע מעניין ותוכן בידורי באופן הדומה להתפשטות של וירוס. למשל: גולש ברשת החברתית facebook מפיץ בקרב חבריו המלצה להשתמש במוצר מסויים. חבריו שסומכים על דעתו ומניעיו מקדישים תשומת לב להמלצה ומפיצים אותה גם הם בתורם, וכן הלאה.
מהלך שיווקי ויראלי מפיץ תכנים כגון ידיעות חדשותיות מעניינות, עדכונים חמים מעולמות תוכן מסויימים, כתבות, תמונות, סרטוני וידאו משעשעים, מיני אתרים, וכדומה. תכנים אלו נושאים מסר פרסומי כלשהו, שברוב המקרים הוא סמוי, ומטרתו הראשונית היא יצירת באז. יתרונותיו המרכזיים של השיווק הויראלי נעוצים בעלות נמוכה ובקלות היחסית שבה ניתן להשיג חשיפה המונית מול כמות גדולה מאוד של גולשים. כמו כן, מאחר וההפצה אינה מתבצעת באמצעי שיווק קונבנציונאליים, אלא עקיפים, ממש כמו "מפה לאוזן" - המסר הפרסומי נתפס כאמין ואובייקטיבי יותר.
שיווק ויראלי בחברת SMSITE
ערוץ השיווק המרכזי שחברת SMSITE עושה בו שימוש לפעילות ויראלית הינו שיווק ברשתות חברתיות – SMO (Social Media Optimization). אתרי רשתות חברתיות הם התחום הצומח ביותר באינטרנט בשנה האחרונה. הפופולאריות האדירה לה זוכות רשתות כמו facebook, twitter ו- YouTube מובילה מותגים ועסקים רבים לנצל את הכוח השיווקי הטמון בהן ולשלב בהן פעילויות עסקיות ומסחריות.
לחצו כאן למידע נוסף על שיווק ברשתות חברתיות
חייגו אלינו עוד היום ונשמח לספר לכם על שירותי שיווק ויראלי שאנחנו מציעים
|