גוגל פלוס לעסקים

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
גוגל פלוס לעסקים
גוגל פלוס לעסקים • SMSITE

לרשת החברתית החדשה של גוגל יש הרבה יתרונות ונקודות חוזק ששווה לחשוב עליהם, יש האומרים זה כמו פייסבוק, יש האומרים זה כמו טוויטר, אבל זה לא! זהו גוגל פלוס

גוגל פלוס, משנה את חוקי המשחק. גוגל קושרת יחד מספר מוצרים ונותנת לנו שכבה חברתית שבשימוש מושכל תביא לך ערך מוסף גדול מאד לעסק – מה שנקרא גוגל – "המשפחה התומכת".

לרשת זו יש הפוטנציאל להיות ה-פלטפורמה לתקשורת (קונספט המעגלים מאפשר הגדרה ברורה מי יהיה שותף למידע שלך!) הקישוריות ההדוקה למשפחה התומכת: האתר שלך, הסרטונים שלך ביוטיוב אף מעצימים את החשיבות עוד יותר.
 
גוגל פלוס, ממשיכה לתפוס תאוצה, יש הרבה מה לכתוב אבל אתמקד באיך ולמה גוגל פלוס היום הפכה לכלי שיווקי שהוא חובה לכל בעל עסק או בעל אתר אינטרנט?

קונספט המעגלים: פשוט וגאוני. קבוצות שונות של אנשים איתם אתם יכולים לשתף תכנים שונים. בפייסבוק הכל נראה לכל מי שאישרתם, בטוויטר כל מי שעוקב אחריכם יכול לראות ואילו כאן אתם בוחרים כל שיתוף למי הוא נחשף. זה שינוי מרכזי וגאוני יש לציין.

הקהילות מעגלים נועדו לשמש כקבוצת דיון בנושאים בהם יש לחברי הקבוצה עניין משותף. כל אחד יכול לצור קהילה חדשה ולבקש להצטרף לקהילה קיימת. למעשה זה ממש כמו קבוצה או פורום, מאפשר למידה מרחוק ואין גבול יישומים נרחבים.

גוגל פלוס אף הרחיבו והוסיפו: גוגל HANGOUTS, או בעברית זולות, המאפשר שיחות וידאו קבוצתיות, עד 10 משתתפים במקביל, כך שכולם יכולים לראות את כולם, כל המשתתפים נראים מטה וגוגל מציגים תמונה מוגדלת של האדם המדבר. (האם זה אומר שבכלל לא נצא מהבית ???!!!!). גוגל גם משחררת אפליקציית Hangout למכשירי אייפון ואייפד..

גוגל פלוס SEO
האם אני כבעל עסק חייב להיות בעוד רשת חברתית? אשאל שאלה אחרת, האם קידום האתר חשוב לך? אם כך התשובה היא כן, הגדל את הנראות שלך ע"י כתיבת תוכן מעולה ב גוגל פלוס שאנשים יאהבו וישתפו. פעולה זו תסייע להגדיל את הערך SEO שלך. כמו כן, זכור, כי אף אחד לא אוהב גוגל יותר מגוגל. בוא נהיה כנים, אתה רוצה שגוגל יאהב את העסק שלך והתכנים שלך. נראה לי שזו סיבה מספיק טובה... ע"פ מחקרים 25% ממשתמשי האינטרנט העולמיים נמצאים בגוגל פלוס. בסופו של דבר גם הלקוחות שלך וגם המתחרים שלך יתחברו...וכדאי שאתה כבר תהיה שם לפנהם. שוב מוטיב הראשוניות במשחק.

מנוע החיפוש של גוגל עוקב אחר מה שקורה בעמוד הגוגל פלוס שלך! חשוב לקשר את האתר שלך לעמוד העסקי שלך בגוגל פלוס. בעמוד העסקי אתה משתף פוסטים ומעודד אחרים ללחוץ +1 – ממש כמו "לייק" בפייסבוק, אך ההשפעה גדולה יותר כי מנוע החיפוש אוהב אותם יותר. כאשר תופיע בתוצאות החיפוש יצויין גם המספר של +1 והשיתופים שקבלת על התכנים שלך.

בנוסף בעת חיפוש בגוגל, מעל מודעות הפרסום בצד שמאל, תוכל לראות פוסטים אחרונים מהעמוד העסקי שלך בגוגל פלוס ישירות בתוצאות החיפוש אחר שם העסק שלכם ! (לשם כך תדרשו לעשות אימות נוסף וכן יש לוודא שכמות גדולה של חברים הוסיפו את הדף העסקי שלכם למעגלים שלהם )
 
לחצו על התמונה:

ככל שרשת הגוגל פלוס שלך גדולה יותר, כך יושפעו באופן ישיר או עקיף תוצאות החיפוש של האנשים שאתה נמצא במעגלים שלהם. כמובן חשוב מאד לקשר את האתר שלך לעמוד הגוגל פלוס שלך.

פוסטים בגוגל פלוס מאונדקס באופן מיידי, מנוע החיפוש של גוגל מתייחס לפרופיל גוגל פלוס ולעמודים כמו אתרים רגילים כך שהם מקבלים דירוג עמוד ויכולים להשפיע כמו דפי אינטרנט עם דירוג גבוה.

מודעות פרסום – גם כאן, חדשות! אתם יכולים להקליק +1 על מודעה וזה יגדיל את האמינות, ציון איכות ותגרום להופעה במקום גבוה יותר עבור החברים שעשו +1 למודעה שלכם או לדף העסקי שלכם. קישור המודעה שלכם לדף הגוגל פלוס שלכם: לאחר הקישור כל מי שעשה + 1 למודעה אוטומטית גם יוסיף + 1 לדף העסקי.

 גוגל פלוס יוטיוב:
חדש חדש, רצית לכתוב הערה לסרטון בו צפית ביוטיוב? עכשיו תגיב עם חיבור לגוגל פלוס. דבר שיאפשר לגוגל לדרג את התגובות לפי הרלוונטיות ולהקפיץ מעלה תגובות רשמיות. אם פרסמתם סרטון והערתם עליו, הערה תצטרף ליוטיוב אוטומטית וגם תגובות החברים שלכם מהדף שלכם יצטרפו ליוטיוב. וכמובן התגובות של החברים שלכם במעגלים שלכם יופיעו גבוה יותר. נפלאות שיתוף כלים של גוגל. יש לציין בחיוב שעתה תוכלו לפרסם תגובה שתהיה חשופה רק למעגל ספציפי, מה שלא ניתן היה לבצע בעבר וכמו כן עבור מעלי הסרטונים, תתווספנה אפשריות למחיקת תגובות, אישור התגובה לפני הפרסום ועוד.

עוד...
ממשק תמונות חדש, יכולת אחסון בענן, שיפור תמונות אוטומטי, מנגנון אפקטים לקולאז, תמונה פנורמית וכו.
התחברות לאתרים שונים באמצעות חשבון גוגל פלוס, נכון, כמו התחברות עם חשבון פייסבוק. תוספת זו מאפשרת הטמעת פוסטים באתרים שונים וכמובן עם צופר קטן מגוגל, כאשר מישהו יעשה חיפוש שיעלה את הפוסט שלכם, הפוסט יויע עם השם ותמונתכם בגוגל פלוס. קוראים תמימים שחפשו משהו לתומם יוכלו בעקבות כך להכיר אתכם ולהתחיל לעקוב אחריכם, נחמד, לא?

דרך אגב 95% מהעסקים עדיין לא מפיקים את מגוון האפשריות שיש בגוגל פלוס גם אם יש להם פרופיל, אתה יכול להיות מוביל הדעה כאן....
במילים פשוטות, חשוב לפעול על גוגל פלוס עכשיו. אם תיכנס עכשיו, תתחיל לשתף, להגדיל את המעגלים שלך, אתה תהיה במשחק.

נתראה בגוגל פלוס :) 

 

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו