עיצוב תדמיתי

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
עיצוב תדמיתי

עיצוב תדמיתי

שיווק מודרני נשען על תדמית. מכיוון שחברות דומות מוכרות מוצרים שהינם כמעט זהים הקרב על ליבו של הצרכן עובר לזירה הרגשית. המוצר או השירות זוכים למכלול תכונות אנושיות ותדמית שלמה שנועדו לקרב אותו אל ליבו של הלקוח. בשוק הרכב למשל מכוניות מסוימות נמכרות כבטיחותיות במיוחד עבור אלו שדורשים הגנה מירבית למשפחתם ומכוניות אחרות נמכרות כחוויה ספורטיבית או ניהולית לקהלים ספציפיים. התדמית המוענקת למוצר או לשירות יכולה לבנות אותו או למוטט אותו וחשוב מאד שתעשה ע"י מקצוענים שיוכלו לזהות את הנקודות הרלוונטיות ולהוציא אותן בצורה אופטימלית.


עיצוב תדמיתי הוא תחום מורכב ורב שלבי שכולל עבודה בכמה מישורים שונים:

הכנה ובנייה של קונספט מילולי וחזותי – בשלב זה משכללים את הנתונים הידועים על החברה וקהל היעד, כמו גם על מצב השוק ומעצבים רעיון שימצה את התכונות החיוביות של המוצר וידבר אל ליבם של הצרכנים הפוטנציאליים. חייב להיות קשר הדוק ומובן בין הצד המילוי והצד החזותי כך שתיווצר שפה אחידה שתובן בקלות ע"י הלקוחות.

עיצוב אתר – מכיוון שחלק לא מבוטל מהפעילות המסחרית מתרחש היום ברשת חשוב מאד לדאוג להעלות אתר מעוצב שמכיל את השפה שהושגה בתהליך הקודם. על האתר להיות ייחודי, נגיש, ברור ונוח לגלישה. העיצוב עצמו צריך לתמוך בחוויית הגולש ולהקל עליו את השיטוט באתר.

צבעים – צבעים מסוימים מייצגים רגשות מסוימים וצבעים אחרים מעוררים תגובה רגשית אחרת. השילובים בין צבעים לבין התוכן המסחרי באתר חשוב כדי לייצר אווירה נכונה. קחו לדוגמא את שוק המים המינרלים שבו ערכים כמו צלילות ובריאות הם הערכים המובילים. בשוק זה נעשה שימוש רב בגוונים בהירים של כחול ובצבע לבן כדי להעביר בצורה ברורה את הערכים הללו.

פונט – גופן הוא הרבה יותר מצורת האות. הוא יכול לשדר אווירה סקסית או צעירה, לאתגר מעט את העין או לקרוץ לכיוונים מוכרים שיתקשרו עם עולם הדימויים של המותג. הבחירה בפונט, ולעיתים גם העיצוב הבלעדי שלו לטובת המותג, אינה מקרית ומשדרת גם היא צד נוסף וחשוב של עיצוב תדמיתי.

לוגו – הלוגו הוא המייצג החזותי של המוצר או המותג. מכיוון שהוא חייב להיות זכיר ובעל אימפקט חשוב לתת עליו את הדעת באופן מיוחד. הלוגו צריך להיות פשוט כדי להיות זכיר אך גם ייחודי בכדי ליצור בידול. הוא חייב להתכתב עם השפה של העיצוב התדמיתי ולתת רמז ברור לכיוון האופי של המוצר והערכים המובילים של המותג.

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו