|
עיצוב תדמיתי עיצוב תדמיתי שיווק מודרני נשען על תדמית. מכיוון שחברות דומות מוכרות מוצרים שהינם כמעט זהים הקרב על ליבו של הצרכן עובר לזירה הרגשית. המוצר או השירות זוכים למכלול תכונות אנושיות ותדמית שלמה שנועדו לקרב אותו אל ליבו של הלקוח. בשוק הרכב למשל מכוניות מסוימות נמכרות כבטיחותיות במיוחד עבור אלו שדורשים הגנה מירבית למשפחתם ומכוניות אחרות נמכרות כחוויה ספורטיבית או ניהולית לקהלים ספציפיים. התדמית המוענקת למוצר או לשירות יכולה לבנות אותו או למוטט אותו וחשוב מאד שתעשה ע"י מקצוענים שיוכלו לזהות את הנקודות הרלוונטיות ולהוציא אותן בצורה אופטימלית.
הכנה ובנייה של קונספט מילולי וחזותי – בשלב זה משכללים את הנתונים הידועים על החברה וקהל היעד, כמו גם על מצב השוק ומעצבים רעיון שימצה את התכונות החיוביות של המוצר וידבר אל ליבם של הצרכנים הפוטנציאליים. חייב להיות קשר הדוק ומובן בין הצד המילוי והצד החזותי כך שתיווצר שפה אחידה שתובן בקלות ע"י הלקוחות. עיצוב אתר – מכיוון שחלק לא מבוטל מהפעילות המסחרית מתרחש היום ברשת חשוב מאד לדאוג להעלות אתר מעוצב שמכיל את השפה שהושגה בתהליך הקודם. על האתר להיות ייחודי, נגיש, ברור ונוח לגלישה. העיצוב עצמו צריך לתמוך בחוויית הגולש ולהקל עליו את השיטוט באתר. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||