russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
איך דף פייסבוק יכול לעזור לעסק שלי

פתחת עמוד עסקי בפייסבוק, מה עושים עכשיו? איך דף פייסבוק יכול לעזור לעסק שלי? 

שאלה טובה :) 

עמוד עסקי בפייסבוק הפך מרעיון טוב לחיוני ומרכזי באסטרטגית השיווק עבור כל עסק. בדף העסקי ניתן לעדכן על פעילות החברה, מוצרים ושירותים ובעצם ליצור קהילה משותפת בתחום עניין משותף. המטרה שלנו היא לבסס חיבור חזק עם הלקוחות ובכל להגדיל את החשיפה שלנו.

בטיפ זה אסקור הקמה ותפעול דף אפקטיבי לעסק שלך ב-4 צעדים הקמת דף, לוח הניהול, פוסטים ובדיקת תוצאות

  1. השלם מידע בסיסי:
    אודות – תיאור קצר בין 2-3 משפטים אודות החברה. התיאור יופיע על העמוד המרכזי לכן חשוב לכתוב אותו תמציתי ומומלץ שיכיל לינק לאתר שלך. 
    תמונת פרופיל – האידיאל הוא לוגו החברה. גודל התמונה הוא 180*180. זה יקטן על העמוד ל 125*125.
    תמונת נושא – Cover, יש להציג את המיטב הויזואלי של המוצר שלך, גודל התמונה צריך להיות 851X315, בחר תמונה רוחבית יצירתית שתמשוך את עיני הלקוחות שיגיעו לעמוד.
     
  2. השתמש בלוח הניהול: לוח הניהול הוא המרכז לניהול העמוד העסקי שלך. 
    ערוך דף – הוסף תיאור נרחב וממצה יותר של החברה. המשתמשים יראו תיאור זה כאשר ילחצו על אודות בדף העסקי. בנוסף כאן אתה מנהל את ההרשאות. אופציה זו מאפשרת לך להזמין עובדים שלך להשתתף בעמוד הפייסבוק באופן פעיל כגון: מענה על שאלות או הערות של משתמשים מבלי שיהיו מנהלי העמוד. 
    בנה קהל - רבים ממהרים ומזמינים את החברים שלהם לדף אבל ראשית כדאי להכניס תוכן...ואז כמובן להזמין את תומכי המוצר להגיב על התוכן שהכנסתם. כאשר בדף יש כבר אינטראקציה של תגובות, הזמן עוד אוהדים והם יהיו יותר מעוניינים לעשות לייק לעמוד שלך כאשר הם רואים את המעורבות והבאז שכבר קיים בעמוד. 
    i.הזמן את החברים הפרטיים שלך בפייסבוק לעמוד העסקי
    ii.הזמן חברים הקיימים ברשימת התפוצה של המייל שלך
    iii.קדם את העמוד שלך על שלטים בבית העסק, כרטיסי ביקור, קבלות, חתימות מיילים וכל חומר שיווקי. ניתן להשתמש במודעות חינם של פייסבוק: 
    iv.בנוסף מומלץ להשתמש בכלי פרסום של פייסבוק להביא עוד אוהדים ולקדם עוד את העמוד. ניתן להקים מודעה לקהל יעד מפולח המתאים במדוייק לקהל היעד המתאים למוצר שלך.
     
  3. מלא את העמוד שלך בתוכן: 
    פוסטים – חשוב לתת מידע בעל ערך ומעניין. זה יגרום לאוהדים שלך לרצות לבקר שוב. רצוי לעודד את מעורבות הלקוחות, זוהי פלטפורמה שמאפשרת ללקוחות שלך להביע את עצמם ולהשתתף, לאמר לך מה הם חושבים על המוצר או השירות שלך. השתמש בתוכן עשיר, שתף ציטוטים מעניינים, סטטיסטיקות רלוונטיות למוצר, תמונות שקהל היעד שלך ישמח לראות, לינקים שירצו ללחוץ עליהם. ניתן גם ללחוץ על הכוכב בצד ימין על מנת להדגיש פוסט מסוים שיוצג באופן רוחבי על כל העמוד. לחיצה על הכוכב גם תוסיף פוסט זה כציון דרך בהיסטוריה של הדף. השתמש בזה עבור אירועים חשובים בחברה.

    איך מוודאים שלקוחות יכולים להגיב? באופציה privacy settings בחר, Friends can post on my Wall + Can comment on posts פתוח לכולם. דרך ייחודית היא לאפשר למעריצים לעשות tag לתמונות שלהם משתמשים במוצר שלך. זה נעשה ע"י Photo and videos I'm tagged in למעריצים. זה יעודד את הקשר האישי.

    מה זה פוסט טוב?
    קצר - פוסטים בין 100-250 תוים, מקבלים 60% יותר לייקים, תגובות ושיתופים
    ויזואלי – תמונות, וידאו מקבלים 100-180% יותר מעורבות אוהדים
    יעיל - נתוני כניסה (view insights) עוזר לך לראות באילו זמנים אנשים יותר מגיבים על הפוסטים. רצוי להשתמש במידע זה על מנת לשים פוסטים בזמן המתאים. 
    מוניטור – חשוב לבדוק את רמת הפעילות של האוהדים בעמוד שלכם. תענו לכולם, חשוב מאד להגיב להערות שלהם. לפי מחקרי גרטנר, כשלון במענה ברשתות חברתיות יכול להוביל לגידול של 15% באחוזי הנטישה של הלקוחות.
     
  4. מדוד את המאמצים שלך: בנקודה זו שיתפת עמוד עסקי שמייצג את העסק שלך. חשוב למדוד את המאמצים שלך לוודא כי אתה מבצע החלטות שיווקיות נכונות. אתה יכול ללחוץ על נתוני כניסה, View Insights במרכז לוח הניהול, שם תוכל לעקוב אחר תפוצה כוללת שבועית (reach), אנשים שמדברים על כך (engagement) ומספר כולל של סימוני לייק. מדדים אלו יעזרו לך למקד ולשפר את מאמצי השיווק שלך.

הערה לסיום – השקיעו בעמוד העסקי החדש שלכם תשומת לב יומיומית ! רק עבודה לטווח ארוך תניב תוצאות ! 

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו