אופטמיזציה למנועי חיפוש

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
10 גורמים הכי משפיעים בדירוג האתר שלך
10 גורמים הכי משפיעים לדירוג האתר שלך SEO • אופטמיזציה למנועי חיפוש

ישנם מספר גורמים עבור דירוג אתר שהינם שונים עבור כל מנוע החיפוש, לגוגל עצמה יש למעלה מ-200 גורמי דירוג של אתר. עבודה על כל הגורמים הללו על בסיס קבוע היא כמעט בלתי אפשרית עבור אדם (או חברה קטנה). לכן במקום התמקדות בכל אלה, יהיה טוב אם תתמקד על מספר גורמים ראשיים כדי לקבל תוצאות מיטביות.
בטיפ זה אספר לכם על הגורמים המשפיעים ביותר על דירוג האתר שלך שיתנו לך תוצאות מהירות.

  1. מחקר מילות מפתח - מילות מפתח הן השאילתות שהוזנו על-ידי המשתמש כדי להשיג תוצאות חיפוש רלוונטיות. בחר מילת מפתח עיקריות בשימוש אשר גם פחות תחרותיות. בחירת מילות מפתח תחרותית מאוד לא תביא לתוצאה גבוהה בתוצאות חיפוש. באפשרותך להשתמש בכלים להלן כדי לבצע מחקר מילות מפתח. למציאת התחרותיות של מילת המפתח ניתן להשתמש ב-SEOMoz. למרות שזה תוכנה בתשלום ניתן לנסות את זה במשך חודש חינם.

    כלים חינמים:
    Google Keyword Tool  -  מומלץ
    Google Adwords Traffic Estimator
     
  2. איכות התוכן
    מנועי החיפוש מבדילים בין תוכן דל לתוכן איכותי. הדברים העיקריים שכדאי לזכור: תוכן יחודי, יש להמנע מהעתקות! תוכן עשיר בעל ערך.
     
  3. שימוש נבון במבנה העמוד  - אחד הדברים החשובים ביותר הינו אופטימיזציה למבנה האתר, שימוש בתגי מטא כגון:  Title, description, keywords ופקודות נוספות לרובוט של גוגל, מומלץ גם להוסיף  Alt tag לתמונות.  
     
  4. אופטמיזציה לתוכן העמוד - שימוש בכותרות h1, h2 ובמקרה הצורך גם ב h3 לכל עמוד באתר, כותרת צריכה לתת את השימוש העיקרי לכל עמוד באתר, לכן מומלץ להשתמש במילת המפתח בכותרות העמוד, לא לחזור על כותרות בעמוד כדי לא "לזבל" את העמוד. גוגל מייחס חשוביות רבה לכותרות באתרכם, מומלץ גם לפזר את מילות המפתח בעמוד באופן טבעי.
     
  5. שיווק התוכן - שיווק תוכן הוא מאוד מועיל כי הוא מביא תנועה, קישורים נכנסים, סמכות לאתר שלך אבל זה כרוך הרבה מאמץ, אין קיצורי דרך. אתה צריך ליצור תוכן אינפורמטיבי ובעל ערך, שהמשתמשים יאהבו אותו וישתפו אותו פעמים רבות וכן להפיצו דרך מדיומים חברתיים שונים.
     
  6. רעננות התוכן - מנועי חיפוש אוהבים את התוכן העדכני ביותר וגם הקוראים שלך. אם יש לך בלוג, ואתה מוסיף מידי יום מאמרים חדשים, לאתר שלך תינתן העדפה מול אתרים שעושים זאת 3 פעמים בחודש. כאשר תעדכן יותר את האתר, תקבל תשומת לב רבה יותר של מנועי החיפוש. אתה יכול לעשות זאת במספר דרכים: לכתוב תוכן חדש באופן עקבי, לעתים קרובות. לעשות שינויים נדרשים לתוכן הישן, לעודד הערות.
     
  7. סמכות (מגוון קישורים ופופלריות)
    נסה לבנות סמכות של המותג שלך על ידי קישורים מאתרים מוכרים היטב ואתרים בעלי סמכות. אתה צריך להרוויח קישורים מאתרים שונים בעלי שם בנישה שלך. זה מראה את הפופולריות שלך וכיצד אנשים אחרים מתייחסים לתוכן שלך. כיצד: עשה פוסט אורח של אתר ידוע בנישה שלך.
     
  8. נוכחות במדיה חברתית- כיצד התוכן שלך מתקבל על ידי הקוראים שלך ממדיה חברתית. זה נשפט ע"י מספר הלייקים והשיתופים באתרים כמו פייסבוק וטוויטר. ניתן לעשות זאת על-ידי: בניית קבוצה של אנשים בנישה שלך ושמירה על אינטראקציה. קישור מאמרים של אנשים אחרים באתר שלך.
     
  9. גיל הדומיין (אמינות)
    ככל שגיל הדומיין גבוה יותר, תינתן העדפה גבוהה יותר. מנועי החיפוש מניחים כי אם הדומיין הוא ותיק אז זה חייב להיות ארגון ממוסד או מותג.
     
  10. אחוז נטישה
    כאשר הקורא מגיע אל דף באתר שלך ויוצא מבלי לעבור בכל דף אחר, מנוע החיפוש מניח כי הקורא לא אהב את המאמר שלך או לא היה מרוצה עם המידע בעמוד. משך השהייה גם מקבל משקל. נסה להפחית את שיעור הנטישה ע"י: הפיכת האתר לאינטראקטיבי (הוספת סקרים, תחרויות), הוספת סרטי וידאו ותמונות אטרקטיביות, חוווית גלישה משופרת.

    מסקנות: אלה היו הגומרים הנבחרים אשר יכולים לשפר את הנוכחות  האתר שלך במנועי חיפוש.

    למדריך של גוגל לאוטפמיזציה של למנועי חיפוש  לחצו כאן

עובדת גוגל מסבירה על 5 טעויות נפוצות + 6 רעיונות טובים באופטימיזציה של האתר   SEO 

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו